Parking - Μοτο για Σύγκριση

Μοτοσυκλέτα: BETA - EVO 2T 250 Factory(2016) TRIAL Προδιαγραφές, Χαρακτηριστικά και Πληροφορίες

κλικ για προσθήκη για σύγκρισηΠΡΟΣΘΗΚΗ ΓΙΑ ΣΥΓΚΡΙΣΗκλικ για να επισκεφτήτε την ιστοσελίδα αντιπροσώπουΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΟΣκλικ για να δείτε πληροφορίες για TRIALΚΑΤΗΓΟΡΙΑ / ΤΥΠΟΣκλικ για να δείτε πληροφορίες του κατασκευαστή BETAΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗΣκλικ για να δείτε τον τιμοκατάλογο του κατασκευαστή BETAΤΙΜΕΣ
Αξιολόγησέ το πρώτος!
Τιμή καινούριας
ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ ΑΚΟΜΗ
Κυβικά249,70 ccΙπποδύναμη0,00 psΡοπή0,00 NmΒάρος68,00 kg
δείγμα αναβάτη σε μέγεθος σχετικό με την μοτοσυκλέτα
Φωτογραφία μοτο

Περιληπτική περιγραφή και αξιολόγηση:

Η Beta 2016 EVO 2T 250 FACTORY είναι Trial μοτοσυκλέτα.
Μοντέλο έτους: • 2016

Χαρακτηριστικά / Specifications:

Επεξήγηση / βοήθεια - κλικ εδώ
Επεξήγηση Στήλη ΜΙΝ: Η μικρότερη τιμή χαρακτηριστικού μοτοσυκλετών TRIAL, ΜΑΧ: Η μεγαλύτερη τιμή μοτοσυκλετών TRIAL, Μ.Ο/#: Ο μέσος όρος TRIAL / Αριθμός μοτοσυκλετών TRIAL που έχουν καταχωρημένο αυτό το χαρακτηριστικό
Σε πράσινο φόντο οι τιμές χαρακτηριστικών που είναι ίδιες με το MIN,MAX η M.O.
Προσοχή! Τα χαρακτηριστικά που βλέπετε είναι αυτά που έχουμε καταγράψει, αν λείπει κάποιο, δεν σημαίνει ότι δεν το έχει η συγκεκριμένη μοτοσυκλέτα. Αυτό μπορεί να σημαίνει ότι είτε δεν το βρήκαμε στα στοιχεία που δημοσιεύει ο κατασκευαστής για τα Ελληνικά μοντέλα, είτε ότι δεν είστε μέλος για να βλέπετε περισσότερα χαρακτηριστικά, είτε ότι δεν έχουμε ολοκληρώσει την έρευνα των στοιχείων για την μοτοσυκλέτα αυτή. Αν γνωρίζετε κάποιο χαρακτηριστικό που λείπει ή μπορεί να έχουμε καταγράψει λάθος, μπορείτε να βοηθήσετε στην προσπάθειά μας, ενημερώνοντάς μας.

Κινητήρας

MINMAXΜ.Ο./#
Κυβισμός (cm3)
249,70
49,40299,00214,67/47
Τύπος
2 Χρονος
Κύλινδροι #
1
111,00/47
Βαλβιδες / κύλινδρο
1 (reed valve)
143,00/11
Διάμετρος Bore (mm)
72,50
40,0084,0067,93/47
Διαδρομή Stroke (mm)
60,50
39,3060,5056,26/47
Σχέση συμπίεσης (X)
8,90
8,9016,1011,57/25
Σχέση συμπίεσης (Y)
1,00
1,001,001,00/25
Ψύξη
Υδρόψυξη
Τροφοδοσία
Καρμπυρατέρ (Keihin PWK 28mm)
Ανάφλεξη
Ηλεκτρονική
Σύστημα Λίπανσης
Μίγμα λαδιού-βενζίνης (Pre-mix (synthetic oil))
Μανιβέλα
ΝΑΙ

Κιβώτιο

MINMAXΜ.Ο./#
Ταχύτητες #
6
265,64/47
Τελική Μετάδοση
Αλυσίδα
Τύπος Συμπλέκτη
Πολύδισκος Μηχανικός, Υγρός

Σασσί

MINMAXΜ.Ο./#
Βάρος με υγρά (kg)
68,00 (Εκτίμηση +-3kg)
44,0092,0070,60/35
Βάρος χωρίς υγρά (kg)
64,90
24,0086,0062,79/41
Υλικό
Αλουμίνιο
Χρώμα (Οικογένεια χρώματος)
Μαύρο, Λευκό, Ασημί, Κόκκινο, Γκρί
Χρώμα Ένταση
Έντονο, Αμυδρό
Χρώμα Φωτεινότητα
Ανοικτόχρωμο, Ουδέτερο

Καύσιμο

MINMAXΜ.Ο./#
Δοχείο Καυσίμου Χωρητικότητα (l)
2,90
2,404,002,84/36

Εξάτμιση

MINMAXΜ.Ο./#
Εξατμίσεις #
1
111,00/47

Σέλα

MINMAXΜ.Ο./#
Άτομα #
1
111,00/49
Ύψος από το έδαφος (mm)
660,40 (26in)
385,00685,00628,65/53

Ανάρτηση

MINMAXΜ.Ο./#
Εμπρός Διαδρομή (mm)
165,10 (6,5in)
25,00180,00157,56/49
Εμπρός Διάμετρος (mm)
38,00
32,0040,0038,20/46
Εμπρός Τύπος
Τηλεσκοπικό Πηρούνι
Πίσω Αριθμός #
1
111,00/53
Πίσω Διαδρομή (mm)
180,34 (7,1in)
25,00190,00157,69/50
Πίσω Τύπος
Αμορτισέρ

Φρένα

MINMAXΜ.Ο./#
Εμπρός ABS
ΟΧΙ
Εμπρός Αριθμός #
1
111,00/53
Εμπρός Διάμετρος (mm)
185,00
160,00185,00182,79/52
Εμπρός Πιστόνια Δαγκάνας #
4
243,87/46
Εμπρός Τύπος
Δίσκος
Πίσω ABS
ΟΧΙ
Πίσω Αριθμός #
1
111,00/53
Πίσω Διάμετρος (mm)
160,00
120,00160,00153,33/51
Πίσω Πιστόνια Δαγκάνας #
2
222,00/46
Πίσω Φρένα Τύπος
Δίσκος
Συνδυασμένη Πέδηση
OXI

Ρόδες

MINMAXΜ.Ο./#
Εμπρός Ρόδες #
1
111,00/52
Εμπρός Διάμετρος (mm)
533,40 (21in)
203,20533,40504,09/52
Πίσω Ρόδες #
1
111,00/52
Πίσω Διάμετρος (mm)
457,20 (18in)
203,20457,20436,20/52

Διαστάσεις

MINMAXΜ.Ο./#
Μεταξόνιο (mm)
1.305,56 (51,4in)
782,001.330,001.258,97/53
Απόσταση από το έδαφος (mm)
309,88 (12,2in)
265,00325,00309,67/32

Σχετικές μοτοσυκλέτες:

8,390 €
Ίδιος τύπος και εταιρία, κυβικά
Ίδιος τύπος και εταιρία, κυβικά:
από 187 έως 312 cc
BETA EVO 4T 300 2017
6,390 €
Ίδιος τύπος και εταιρία, κυβικά
Ίδιος τύπος και εταιρία, κυβικά:
από 187 έως 312 cc
BETA EVO 250 2T 2016
8,390 €
Ίδιος τύπος και εταιρία, κυβικά
Ίδιος τύπος και εταιρία, κυβικά:
από 187 έως 312 cc
BETA EVO 4T 300 Factory 2016
6,390 €
Ίδιος τύπος και εταιρία, κυβικά
Ίδιος τύπος και εταιρία, κυβικά:
από 187 έως 312 cc
BETA EVO 250 2T 2015
5,796 €
Άλλη εταιρία, ίδιος τύπος, κυβικά
Άλλη εταιρία, ίδιος τύπος, κυβικά:
από 187 έως 312 cc
GAS-GAS CONTACT 250 2017
7,120 €
Άλλη εταιρία, ίδιος τύπος, κυβικά
Άλλη εταιρία, ίδιος τύπος, κυβικά:
από 187 έως 312 cc
GAS-GAS TXT 250 RACING E4 2017
7,480 €
Άλλη εταιρία, ίδιος τύπος, κυβικά
Άλλη εταιρία, ίδιος τύπος, κυβικά:
από 187 έως 312 cc
GAS-GAS TXT 280 RACING E4 2017
7,650 €
Άλλη εταιρία, ίδιος τύπος, κυβικά
Άλλη εταιρία, ίδιος τύπος, κυβικά:
από 187 έως 312 cc
GAS-GAS TXT 300 RACING E4 2017
5,796 €
Άλλη εταιρία, ίδιος τύπος, κυβικά
Άλλη εταιρία, ίδιος τύπος, κυβικά:
από 187 έως 312 cc
GAS-GAS CONTACT 250 2016
6,855 €
Άλλη εταιρία, ίδιος τύπος, κυβικά
Άλλη εταιρία, ίδιος τύπος, κυβικά:
από 187 έως 312 cc
GAS-GAS TXT 250 PRO RACING 2016
7,188 €
Άλλη εταιρία, ίδιος τύπος, κυβικά
Άλλη εταιρία, ίδιος τύπος, κυβικά:
από 187 έως 312 cc
GAS-GAS TXT 280 PRO RACING 2016
7,359 €
Άλλη εταιρία, ίδιος τύπος, κυβικά
Άλλη εταιρία, ίδιος τύπος, κυβικά:
από 187 έως 312 cc
GAS-GAS TXT 300 PRO RACING 2016
7,120 €
Άλλη εταιρία, ίδιος τύπος, κυβικά
Άλλη εταιρία, ίδιος τύπος, κυβικά:
από 187 έως 312 cc
GAS-GAS TXT 250 PRO RACING 2015
7,480 €
Άλλη εταιρία, ίδιος τύπος, κυβικά
Άλλη εταιρία, ίδιος τύπος, κυβικά:
από 187 έως 312 cc
GAS-GAS TXT 280 PRO RACING 2015
Αξεσουάρ
Έχετε e-shop με αξεσουάρ για το BETA - EVO 2T 250 Factory(2016) TRIAL? Επικοινωνήστε μαζί μας για να τα παρουσιάσετε εδώ
Ανταλλακτικά
Έχετε e-shop με ανταλλακτικά για το BETA - EVO 2T 250 Factory(2016) TRIAL? Επικοινωνήστε μαζί μας για να τα παρουσιάσετε εδώ